[rev_slider alias="slide1"]

Konferencijos tema: Kaip atrodo idealus verslas ir kokia nauda turėti savo versle patariamąją valdybą?

  • Konferencijos tikslas

    Suburti verslo savininkus ir verslo konsultantus į vieną vietą, kad galėtume padiskutuoti kaip atrodo šiandien idealus verslas ir kokia nauda turėti savo įmonėje patariamąją valdybą.

    Konferencijoje 7 ekspertai dalinsis savo patarimais, kaip auginti verslą ir valdyti rizikas, kad verslas net per krizes augtų ir neštų akcininkams gerus dividendus. Vieniems krizės yra verslo uždarymas- kitiems verslo galimybės ir augimas.

  • Kodėl verta Jums atvykti

    Visi atvykę turėsite galimybę pabendrauti su kitų verslų savininkais ir nepriklausomais verslo ir finansų specialistas, kaip teisingai sudėlioti verslo procesus, paruošti dokumentus prieš einant į banką ir kokių TEISINGŲ veiksmų imtis, kad nesutriktų verslo procesai (pvz. krizės metu).

  • Konferencijoje dalyvaus

    Finansų ekspertai, nepriklausomi kreditų ekspertai, verslo konsultantai, finansininkai, rinkodaros ir verslo mentorius, asmens duomenų pareigūnė ir darbo teisės lektorė bei Jūs – kurie skolinasi verslui.

IŠTRAUKA IŠ VERSLO KREDITO KONFERENCIJOS 2019

ATSILIEPIMAI

LABAI SVARBU NE TIK PASIIMTI KREDITĄ, BET IR JĮ GREIČIAU GRĄŽINTI, O SVARBIAUSIA, KAD NESUSTOTŲ VERSLO PAJAMŲ SRAUTAS

1. Svarbiausia investicija į nuosavo verslo sėkmę

2. Kaip vystyti verslą, kai nesi tobulas verslininkas(-ė)?

3. Verslo saugumas. Kada reikia steigti antrąją įmonę?

4. Kaip gauti gerą finansavimą savo verslui ir apsisaugoti nuo kylančių kredito palūkanų?

5. Kaip paversti rinkodarą ir pardavimus SISTEMA?

6. Kodėl žmogiškieji resursai tokie svarbūs sėkmingam verslui?

7. Valdyba įmonėje. Kokia nauda ir ar Jums to reikia?

KONFERENCIJA SKIRTA VERSLŲ SAVININKAMS IR VADOVAMS, KURIE:

Sprendžia - imti ar neimti kreditus 2022 - 2023 m.

Planuoja imti arba jau turi pasirašę verslo kredito sutartis ir nori išsiderėti ar refinansuoti į
geresnes sąlygas.

Galvoja apie investavimą į savo verslą ir nori pasinaudoti lengvatomis.

Nori sužinoti, iš kur dar galima pasiskolinti, jeigu neskolina bankai.

Nori sužinoti galimybes, kaip greičiau grąžinti kreditą ir sutaupyti bankui mokamas palūkanas.

Nori sužinoti, kaip teisingai vesti verslo procesus ir sutvarkyti finansus, kad nesusidurtų su
mokėjimo problemomis ir kredito sutarties nutraukimu.

Susitvarkyti verslą teisiškai, kad nenukentėtų šeima, bankrutavus verslui.

Sužinosite

  • Bankininkų, kredito unijų, INVEGA, nepriklausomų kreditų specialistų patarimus kaip
    teisingai paskaičiuoti, išanalizuoti ir saugiai pasiimti ar refinansuoti savo kreditą.
  • Finansų specialistai atvirai pasidalins savo darbo specifika – kam skolina, kokius
    veiksmus turite atlikti prieš eidami į banką, kad bankas jums suteiktų kreditą.
  • Sužinosite 10 dažniausių klaidų, kurias daro verslininkai ir todėl negauna banko
    kreditavimo.
  • Sužinosite mažiausiai 5 būdus, iš kur galite pasiskolinti verslui, jeigu neskolina bankas.

Išmoksite

  • Išmoksite susikurti GERĄ VERSLO PLANĄ ir jį įgyvendinti
  • Teisingai sudėlioti savo įmonės finansus ir pateikti kreditoriams.
  • Pasirinkti kredito įstaigą.
  • Pasirinkti kredito sutarties sąlygas.
  • Saugiai investuoti į savo verslą.
  • Pasinaudoti INVEGOS teikiamomis lengvatomis.
  • Teisingai sudėlioti verslo procesus, kad nesutriktų banko mokėjimai.

KONFERENCIJOS PRANEŠĖJAI

  • 1

    RIMVYDAS JASINAVIČIUS

    Asmeninių ir šeimos finansų ekspertas, investuotojas, verslo konsultantas

Asmeninių ir šeimos finansų ekspertas, MRU profesorius, verslo konsultantas. Gamybinių įmonių vadovas, verslininkas, investuotojas. Lietuvos Pramonės eksministras. Daugiau nei 200 išradimų ir publikacijų autorius.

TemaSvarbiausia investicija į nuosavo verslo sėkmę

  • Kokie gebėjimai ir įpročiai būtini verslo sėkmei užtikrinti?
  • VERSLUMO GEBĖJIMŲ MATRICA – lemtingasis sėkmingojo verslo veiksnys
  • Rezultatyvaus naudojimosi VERSLUMO GEBĖJIMŲ MATRICA algoritmas
  • 2

    MARIUS JANSONAS

    Nepriklausomas paskolų ekspertas Lietuvoje Nr. 1.

Per pastaruosius 10 metų Marius savo klientams - šeimoms ir verslams - padėjo atrasti ir sutaupyti daugiau 40 000 000 eurų paskolų palūkanų. Pradėjęs karjerą paskolų ir finansų sektoriuje 2005 metais, Marius dirbo Skandinavijos banko gyvybės draudimo grupės vadovu, vėliau pradėjo privačią praktiką investavimo, mokesčių susigrąžinimo ir paskolų srityse. 2009 metais kartu su partneriais įkūrė „Finansų ir kreditų valdymo asociaciją" ir buvo išrinktas jos prezidentu. Marius Jansonas taip pat yra (LB) vartotojų ir bankų tarybos narys, Rotary International RK „Vienybės“ valdybos narys, 3 metus ėjo Klaipėdos kredito unijos paskolų komiteto pirmininko pareigas. Šiuo metu Marius teikia šeimoms, verslui privačias būsto ir verslo kreditų konsultacijas. Organizuoja didžiausią kasmetinę finansų konferenciją šeimoms „Finansų savaitgalis“ ir „ Verslo kreditų konferencija“.

TemaKaip gauti gerą finansavimą savo verslui ir apsisaugoti nuo kylančių kredito palūkanų?

  • Kokius namų darbus turi atlikti įmonė, kad jai būtų pasiūlytos geros kredito sąlygos?
  • Kaip galite apsisaugoti nuo kylančių kredito palūkanų ir sumažinti kredito mėnesio įmokas?
  • Kaip žmonėms, turintiems būsto kreditus, padengti dalį kredito iš savo verslo?
  • 3

    JŪRATĖ KUDABAITĖ-STAŠKEVIČIENĖ

    Asmens duomenų pareigūnė, sertifikuota lyderystės trenerė, darbo teisės lektorė

25 metai teisinio darbo patirtis su įvairiais projektais, tokiais kaip įmonių įsigijimai ir susijungimai, finansavimas vietinėse ir tarptautinėse rinkose (sindikuotos paskolos, obligacijų emisijos), privatizavimas, IPO, verslo plėtros investiciniai projektai, įmonių restruktūrizavimas, įmonių intelektinės nuosavybės apsauga.

Turiu patirties atstovaujant įmonę teismuose civilinėse, darbo teisės bylose, valstybės institucijose, santykiuose ir derybose su darbuotojų atstovais – profsąjungomis ir kitais subjektais.

Turiu darbo su valstybės institucijomis patirties, inicijuojant teisės aktų projektus, dirbant įvairiose darbo grupėse.

Daugiau nei 17 metų patirtis personalo vadybos srityje, dalyvaujant įmonės restruktūrizacijos bei investiciniuose projektuose, rengiant ir administruojant ES finansuojamus mokymų projektus.

Jūratė taip pat yra asmens duomenų pareigūnė ir sertifikuota lyderystės trenerė įmonėje.

TemaKodėl žmogiškieji resursai tokie svarbūs sėkmingam verslui?

  • Efektyvi organizacinė struktūra: kada, kiek ir kokių žmogiškųjų resursų reikia?
  • Kaip atsirinkti, įdarbinti, išlaikyti ar atsisveikinti su darbuotoju?
  • Kas svarbiau: aiškūs žmonių procesai ar įmonės kultūra?
  • 4

    MINDAUGAS JUODAITIS

    Rinkodaros internete strategas

Mindaugas virš 20 metų dirba su interneto rinkodara ir projektų vystymu. Jis yra įmonės “WEB Partners” vadovas, asmeninės rinkodaros mentorius, verslo ir rinkodaros treneris. Konsultuoja įmones strategijos internete klausimais: kaip padidinti pardavimus el. komercijoje, kaip prisitraukti daugiau užklausų paslaugų verslams, kaip didinti esamų klientų lojalumą ir pirkimus. Didžiausia aistra – automatinė ir asmeninė rinkodara. Konferencijos metu vadovams duos patarimų, kurių nepasako jų marketingo vadybininkai.

TemaKaip paversti rinkodarą ir pardavimus SISTEMA?

  • Kaip žinoti, ar teisingai leidžiate marketingo pinigus?
  • Kodėl „pametame“ klientus ir kaip to išvengti?
  • Kaip sukurti sinergiją tarp rinkodaros ir pardavimų?
  • 3 neatrasti, bet būtini rinkodaros sprendimai vadovui
  • 5

    LINAS STALNIONIS

    Akredituotas smulkaus verslo konsultantas

Informacija ruošiama

TemaKaip vystyti verslą, kai nesi tobulas verslininkas(-ė)?

  • Kaip pagerinti verslo rezultatus neišsitaškant ir turint ribotus resursus?
  • Kaip užtikrinti verslo tvarumą ir išvengti finansinių duobių, neapsikraunant tūkstančiais Excel lentelių;
  • Kaip skirti kokybiško laiko verslo vystymui, kai kalendorius ir taip pilnas?
  • 6

    TOMAS ŠTURA

    UAB „TMD apskaita“ įmonės vadovas ir savininkas, investuotojas, mokesčių ir apskaitos
    konsultantas.

Apskaitos ir mokesčių srityje dirba nuo 2003 metų. Nuo 2005 metų pradėjo konsultanto karjerą tarptautinėje apskaitos paslaugų įmonėje. Apskaitos paslaugų verslą pradėjo 2004 metais. Augant klientų skaičiui įkūrė buhalterines paslaugas teikiančią įmonę. Šiuo metu UAB „TMD apskaita“ teikia paslaugas daugiau nei 200 įvairių sričių klientų. Įmonė dirba tiek su Lietuvoje registruotomis įmonėmis, tiek su užsienio įmonėmis, vykdančiomis veiklą Lietuvoje. UAB „TMD apskaita“ įmonė yra tarptautinio apskaitos tinklo partneriai Lietuvoje, dirbantys su šio tinklo klientais Lietuvos rinkoje.

Pats Tomas konsultuoja teisingos verslo formos pasirinkimo, mokesčių ir apskaitos, asmenų pajamų deklaravimo ir apmokestinimo bei mažųjų bendrijų veiklos klausimais.

TemaVerslo saugumas. Kada reikia steigti antrąją įmonę?

  • Kokią verslo formą pasirinkti? Privalumai ir naudos.
  • Kokius mokesčius privalu mokėti? Prievolės ir lengvatos.
  • Kada steigti antrąją įmonę? Naudos ir rizikos.
  • 7

    NERIUS JASINAVIČIUS

    Efektyvumo konsultantas TOC ir LEAN ekspertas

Sertifikuotas TOC ir LEAN ekspertas, vadovų kurso “Nuo amato prie verslo” sudarytojas, lektorius. Veiklos procesų tobulinimo konsultacinės kompanijos „TOC sprendimai“ steigėjas ir partneris.

Per savo ilgesnę nei 20 metų darbo patirtį įgavo įvairiapusę patirtį skirtinguose verslo sektoriuose: finansiniame, gamybiniame, paslaugų bei kt. 

Sertifikuotas Apribojimų teorijos praktikas, specializuojasi TOC ir LEAN taikyme įmonės valdyme tokiose srityse kaip gamyba, projektinė aplinka, paslaugos, prekyba, pardavimų ir rinkodaros valdymas, strategija ir taktika.

TemaValdyba įmonėje. Kokia nauda ir ar Jums to reikia?

  • Valdyba – ganėtinai naujas įmonių valdymo įrankis Lietuvoje
  • Valdybos tipai
  • Ko iš valdybos gali tikėtis įmonės savininkas?
  • Kaip pasiruošti darbui su valdyba?

ĮSIGYK BILIETUS PIRMAS UŽ PUSE KAINOS IR PAPILDOMAI ATSIŲSIME VAIZDO ĮRAŠĄ IŠ VERSLO KREDITŲ KONFERENCIJOS 2019M. SU 7 PRANEŠĖJAIS

DALYVIO MOKESTIS

ĮSIGYK BILIETUS PIRMAS UŽ PUSE KAINOS IR PAPILDOMAI ATSIŲSIME VAIZDO ĮRAŠĄ IŠ VERSLO KREDITŲ KONFERENCIJOS 2019M. SU 7 PRANEŠĖJAIS

  • 1 ASMENIUI

    139,00 EUR

    Į kainą įskaičiuota konferencijos dalomoji medžiaga.

  • 2 ASMENIMS

    199,00 EUR

    Į kainą įskaičiuota konferencijos dalomoji medžiaga.

  • VAIZDO ĮRAŠAS

    199,00 EUR

    Po konferencijos per 12 dienų Jūs gausite visą vaizdo įrašą.

  • ASOCIACIJOS NARIAI

    0,00 EUR

    2 bilietai, vaizdo įrašas ir asmeninė konsultacija asociacijos nariams NEMOKAMAI. Norite tapti nariu? Registruokitės:

    www.fikva.lt/tapk-nariu

*Pasiūlymas galioja pirmiesiems 50 bilietų iki spalio 20 d.

KONFERENCIJOS INFORMACIJA

REMĖJAI IR PARTNERIAI

ORGANIZATORIUS

Finansų ir kreditų valdymo asociacija
Įmonės kodas: 302338509

Ozo g. 12A, Vilnius
Algirdo g. 32A, Kaunas
Taikos pr. 32A, Klaipėda

KONTAKTAI

Tel. 8 640 14040

El. p. info@paskoluekspertai.lt

Pirkėjams